onsdag 25. februar 2015

Lite tid til strikking....





 
Det blir altfor lite tid til strikking for tia.... Sånn e det når det snart e innlevering arbeidskrav.... Døgnet har ikke nok tima til gjøre begge dela... Hehe :)
Men æ e snart ferdig med den første armen på Nancy kofta mi, og glede mæ til begge armene e ferdig sånn at æ kan starte på mønsterborden på bolen.


 
   Artiklan ligg klar til videre analyse.... og det gjør jammen Baylies og.... DVs han vil helst kose... ;)
 
 
  
 
 
 
   Har vært på besøk i Kirkenes Snowhotel, og legger med noe bilder derfra. Utrolig flott å være i snehotellet og se på alle de fine dekorasjonene som er der. Ikke like lett å ta bilde av alt sammen, pga lyset som er inni hotellet. ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 

 
 
   Wiola kofta bare MÅ bli mitt påskeprosjekt i år. Ser at det e mange som har startet på denne flotte kofta allerede, og det e utrolig artig å følge med på både farge og garnvalg :)
E den ikke flott??
 
 
   Da e det ubønnhørlig tilbake til studiemodus, og analyse av forskjellige artikla...
   Ha en super kveld både med og uten strikketøy :)



 

 

4 kommentarer:

  1. Det blir en veldig vakker Nancy kofte... herlige farger :-)
    Koselig på is hotel, vakre bilder. I natten vi hadde snø, men helgen skal komme vår været med 12 - 15 grader... til oss. Jeg liker Wiola kofte også og ha masse glede med start i blogglandia. Ha en riktig god helg. Hilsen til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ;) Har strikka kofta ferdig, men mangler monteringen. Så flott at du koser deg med blogg og strikking. Ha ei riktig god helg du og :)

      Slett
  2. Tusen takk for hilsen i blogg min Sophie. Hyggelig du bor i nord... så jeg skjønner nå ishotellet:-)
    Jeg bor i Tyskland i nærheten av Dresden, og jeg har veldig glad noen norsk og strikke selvfølgelig. Jeg starter min første kofte :-)) Jeg var i fjellet på ski i dag, jeg liker veldig snø :-)) men vi få sol med varm været... våren starter! Kos deg i nord.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig :) Alltid like koselig å se hva andre lager :) Ha en flott dag :) Klem fra Grete Sophie

      Slett