torsdag 27. januar 2022

WOW ✨

 Litt træg i starten 😅 men i fjor rundt påsketider starta æ å ta vare på garnbanderolan på de garnnøstene æ hadde strikka med. Tok kun vare på de som jeg hadde brukt opp hele nøstet til.


Fra påsketider frem til årsskiftet hadde æ brukt nesten 250 garnnøster. Dette fordelt på både 50 og 100grams nøster 🧶 Det betyr at det blir den nette sum av 2500,- til min strikkekonto på starten av året 👏🏻👏🏻
 I år har æ vært flink og starta med oppsamlinga allerede ved nyårsskiftet. Det blir dermed spennende å se kor mange banderoler som ligg utover bordet mitt til neste år 😜🧶👌🏻


Har strikka ferdig ei jakke til min mor 🥰 skikkelig kosejakke som ho kan krølle sæ inn i når ho fryse eller e litt kulsen 🥰🧶
Jakka e strikka i Viking alpakka Bris, og e superlett og deilig å ha på 🥰🥰


S🌞la har kommet tilbake hær nord 😀 Det e alltid like godt når den skinn inn gjennom stuevinduas for første gang 🌞🌞🌞



En flott torsdag ønskes rundt om, og TAKK for at akkurat DU leste i bloggen min 🥰✨🥰









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar